Kényelmi szolgáltatások


Eseti papír alapú hívásrészletezés

Vissza a lap tetejére


Rendszeres papír alapú hívásrészletezés

Vissza a lap tetejére


Hívásrészletezés megküldése e-mail üzenetben

Vissza a lap tetejére


Hívásértesítő

A Hívásértesítő szolgáltatással minden olyan hívásról értesülhet SMS-ben, amit azért nem tudott fogadni, mert készüléke ki volt kapcsolva (pl.: lemerült az akkumulátora) vagy esetleg lefedetlen területen tartózkodott. A hívó számáról értesítés feltétele, hogy a hívó a készülékén a hívószáma kijelzését nem tiltotta le. A hívásértesítő szolgáltatás önmagában és a hangposta szolgáltatással együtt is működik: ha van hangpostája, és az Önt hívó nem hagy hangposta üzenetet, akkor hívásértesítő SMS-üzenetet küld a hálózat. Ha a hívó fél hagy üzenetet, akkor hangposta SMS-t kap készülékére.

Vissza a lap tetejére


Hívásvárakoztatás

A szolgáltatás segítségével egy, már folyamatban lévő aktív hívás közben sípoló hang jelzi, hogy új hívás érkezett. A folyamatban lévő aktív hívás ideiglenes tartásba helyezésével lehetőség van fogadni az új hívást anélkül, hogy az első megszakadna. Ebben az esetben a második hívó fél nem foglaltság jelzést, hanem csengést hall. A szolgáltatás a készüléken ki-, ill. bekapcsolható.

Hívásvárakoztatás-beállítások

Vissza a lap tetejére


Hívásátirányítás

A Hívásátirányítás szolgáltatás segítségével a mobiltelefonra beérkező hívások átirányíthatóak egy tetszőleges vezetékes vagy mobilszámra. Kivételt képeznek a Telenor hálózatából nem hívható telefonszámok, emelt díjas hívószámok, és a rövid hívószámok melyekre hívásokat átirányítani nem lehet. A hívásátriányítás Csoporton belül 0,-Ft, míg a többi irányba a mindenkori ÁSZF szerint!

Vissza a lap tetejére


Hívó fél azonosítás *1

Vissza a lap tetejére


Hívástartás

A szolgáltatással a folyamatban lévő aktív hívás ideiglenesen tartásba helyezhető, és ez idő alatt egy másik hívás kezdeményezhető anélkül, hogy az első megszakadna.
A szolgáltatást mindenki díjmentesen veheti igénybe. A Hívástartás használatához a készüléken külön beállítás elvégzése nem szükséges.
Fontos hogy a Hívástartás és Hívásvárakoztatás szolgáltatások együtt használatosak.
Előfordulhat, hogy a mobiltelefon nem alkalmas a szolgáltatás igénybevételére.

Vissza a lap tetejére


Foglaltság jelzés *1

Vissza a lap tetejére


Hívószámküldés tiltás

Ha nem szeretné, hogy száma megjelenjen más készülékek kijelzőjén, éljen a Hívószámküldés-tiltás lehetőségével.

A készüléken - az alapbeállítástól függően - négyféle hívószámküldés-tiltás vehető igénybe.
részletek

Vissza a lap tetejére


MMS *1

Vissza a lap tetejére


Üzleti Hangposta *1

Vissza a lap tetejére


Konferencia beszélgetés mobiljával

Mobiljával kezdeményezett konferencia beszélgetésben összesen hatan (egy kezdeményező és öt másik partner) vehetnek részt. Akár saját számait, akár más csoporttagok m-flott számait vonja belföldről hívással konferencia beszélgetésbe, annak díja 0,-Ft/perc belföldön minden résztvevő számára. Az EU-ban tartózkodó hívást fogadó számára is korlátlanul díjmentes a hívás fogadása és ezáltal a konferencia beszélgetésben résztvétel. Egyéb viszonylatban (pl.: nem m-flott csoporttag ill. roaming vagy nemzetközi hívott esetén) a mindenkori díjak érvényesek.
A Konferenciahívás többrésztvevős telefonbeszélgetés folytatását teszi lehetővé, úgynevezett konferenciabeszélgetés kezdeményezését mobiltelefonról. A konferenciában összesen hatan (egy kezdeményező és öt másik partner) vehetnek részt. A konferenciabeszélgetést kezdeményezőnek lehetősége van arra, hogy egy, már meglevő (aktív) hívásba további résztvevőket vonjon be oly módon, hogy a konferenciabeszélgetés összes résztvevője tudjon egymással kommunikálni. A beszélgetésbe kapcsolt új hívás lehet akár bejövő, akár kezdeményezett. Az m-flott számok közötti konferencia beszélgetés díja 0,-Ft/perc belföldön. Egyéb viszonylatban (pl.: nem m-flott ill. roaming, nemzetközi) a mindenkori díjak érvényesek.

Konferencia beszélgetés létrehozása

Vissza a lap tetejére


Egyedi hívószám *2

Vissza a lap tetejére


Adatmegosztó kártya

A törzskártya és az adatmegosztó SIM együtt használják ugyanazon havi adatkeretet. Részletek...



Az Adatmegosztó SIM (második SIM) segítségével megoszthatja az internet előfizetése ill. beszéd célú kártyája internet szolgáltatásának adatkeretét két helyszín, ill. több készülék között. Így egy előfizetéssel internetezhet egyszerre két eszközön (telefon, laptop vagy tablet) ill. routerrel internet hozzáférést biztosíthat pl.: számítógépei számára ill. okos TV használatához. Így egy előfizetéssel egyszerre két helyszínen rendelkezik internettel.

Amennyiben beszéd célú hívószáma havi adatkeretét nem szokta kihasználni (lásd havi forgalmi számla), akkor figyelmébe ajánljuk a beszéd kártyához rendelhető adatmegosztó kártya (SIM) lehetőségét.

Egyéb felhasználások: Adatmegosztó (SIM_2) kártya további alkalmazására: riasztó, kapu nyitó, kamera, egyéb távolról vezérelhető- ill. felügyeleti eszközök számára internet hozzáférés vagy SMS kommunikáció biztosítása.

Internet mobilon

Internet osztva otthon, vállalkozásban, bárhol

Egy Internet egy időben két helyen osztva is

Vissza a lap tetejére


Nemzetközi hívástiltás aktiválás

A szolgáltatás megrendelése esetén nem tud külföldre telefonálni. A tiltással nem lehetséges sem nemzetközi vezetékes, sem nemzetközi mobil hívása.

Vissza a lap tetejére


SIM kártya tiltás

SIM-kártya elvesztése vagy eltulajdonítása esetén lehetőség van a letiltására.

Vissza a lap tetejére


Készülék tiltás

Mobilkészülék elvesztése vagy eltulajdonítása esetén lehetőség van a letiltására. (Ügyfélszámon vásárolt készülékek esetén van rá mód)

Vissza a lap tetejére


GPRS Roaming tiltás

Vissza a lap tetejére


Hívószámcsere

TELENOR ÁSZF

Vissza a lap tetejére


SIM kártyacsere

Micro, Nano vagy fordítva

Vissza a lap tetejére


SIM pótlás

Amennyiben a SIM kártya elveszett és nem kerül elő.

Vissza a lap tetejére


Emeltdíjas Szolgáltatás/EDSZ

Az emelt díjas szolgáltatás (EDSZ) igénylést követően az adott hívószámon elérhető értéknövelt szolgáltatás, mely különböző távközlési csatornákon nyújtható, például SMS-ben, MMS-ben és hanghívás alapon, valamint interneten. Az igénybevételéhez hitelkeret (ill. feltöltött Univerzális egyenleg) szükséges.

Vissza a lap tetejére


Univerzális egyenleg

Az elektronikus kuponokkal online módon pl.: ATM automatáknál, a telebankon, internetbankon, MOL benzinkutaknál, postahivatalokban valamint a Szerencsejáték Zrt. üzleteiben, IPS-nél, Lapker e-disztribútornál, OTP-Lapkernél és a Lapker Rt-nél  feltöltött egyenleget univerzális egyenlegnek nevezzük. Az univerzális egyenleg MobilVásárlásra pl. mobilparkolás, autópálya-matrica vásárlása és emelt díjas szolgáltatásokra pl. SMS-szavazásra egyaránt felhasználható.

Vissza a lap tetejére


Hitelkeret

A havi hitelkeret (min. 0 Ft, max. 50.000 Ft) terhére szolgáltatások vásárolhatóak és vehetők igénybe. A hitelkeretből történő vásárlások ellenértéke a számlázási időszak végén utólagos kiegyenlítéssel a havi számla kifizetésével történik. Az aktuális hónapban történt mobil vásárlásokat és a megvásárolt feltöltéseket a havi számla tartalmazza.

A hitelkeret mértéke havonta módosítható.
A hitelkeret aktiválására forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz írásban (e-mail) a hívószám és az igényelt havi keret megadásával.

Vissza a lap tetejére


Autópálya matrica

Vásároljon útközben E-Matricát (autópálya-matricát) egyszerűen, SMS-ben! Küldjön SMS-t a +36-20-8-100-100-as számra a rendszám és a választott E-Matrica kód megadásával!
A szolgáltatás igénybe vételéhez emelt díjas szolgáltatás és hitelkeret szükséges. Ezek aktiválására forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz írásban (e-mail) a hívószám megadásával.

Vissza a lap tetejére


MobilParkolás SMS-sel

A MobilParkolással SMS-ben vásárolhatja meg a parkolójegyét.
A szolgáltatás bármelyik mobilszolgáltató hálózatán keresztül, számkijelzés beállításával használható.
A szolgáltatás igénybe vételéhez emelt díjas szolgáltatás és hitelkeret szükséges. Ezek aktiválására forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz írásban (e-mail) a hívószám megadásával.

Parkolás indítása


Vissza a lap tetejére


Mobil Lottó és Totó

A szolgáltatás igénybe vételéhez emelt díjas szolgáltatás és hitelkeret szükséges. Forduljon ezek aktiválására Ügyfélszolgálatunkhoz írásban (e-mail) a hívószám megadásával.
A szolgáltatás igénybevétele során egy fogadás (tranzakció) összértéke nem haladhatja meg a bruttó 5000 Ft-ot. Ellenkező esetben a vásárlási igény visszautasításra kerül.
A szolgáltatás igénybevétele során ki kell fizetni a szerencsejátékok árát, amelynek mindenkor érvényben lévő díjai a Szerencsejáték Zrt. honlapján találhatók meg.
Az SMS Lottó során küldött SMS-üzenetek díjai a tarifacsomagnak megfelelő, a Telenor magyarországi hálózatán belül küldött SMS-üzenetek díjainak felelnek meg, amelyekbe beletartoznak a kedvezményesen vagy ingyenesen küldött SMS-üzenetek is.

A magyar ötöslottó, hatoslottó, skandináv lottó, kenó, totó, góltotó, puttó és eurojackpot játékok tippjeit lehet áttekinthetően megszerkeszteni és SMS-ben beküldeni a 1756-os normál díjas számra. A tippmix, luxor SMS-sel nem érhető el.
Az SMS-lottó működésének leírása a hivatalos https://bet.szerencsejatek.hu oldalon olvasható.

Az alkalmazás elérhető itt vagy az oldalsó QR kódot beolvasva.

Ha még nincs QR kód olvasó alkalmazása, akkor oldalunkról is telepítheti https://e-nett.hu/qrdroid.php

Vissza a lap tetejére


Vasúti menetjegy vásárlás SMS-ben

Vasúti menetjegy vásárlása SMS-ben szolgáltatás igénybevételével kiegyenlítheti teljes árú vasúti menetjegyét, valamint az IC helyjegy és/vagy pótjegy árát. A megvásárolt jegyet a nagyobb állomásokon található kioszkokban veheti át, illetve akár otthon is kinyomtathatja.
A szolgáltatás igénybe vételéhez emelt díjas szolgáltatás és hitelkeret szükséges. Ezek aktiválására forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz írásban (e-mail) a hívószám megadásával.

Vissza a lap tetejére


Színház, zene

Mobil előfizetőként már színház- és koncertjegyet is vásárolhat, zenét tölthet le könnyen és egyszerűen a mobiltelefonja segítségével.
A szolgáltatás igénybe vételéhez emelt díjas szolgáltatás és hitelkeret szükséges. Ezek aktiválására forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz írásban (e-mail) a hívószám megadásával.

Vissza a lap tetejére